INTREBARI FRECVENTE

 

1. Cum comand?

Pentru a lansa o comanda in cadrul magazinului nostru, aveti doua posibilitati:

Puteti selecta produsul dorit din catalogul de produse apasand butonul „ADAUGA ÎN COS”.Urmatorul pas este butonul “CONTINUA CU FINALIZAREA” ,buton care va va redirectiona catre pagina “CHECKOUT” unde trebuie sa introduceti datele personale si adresa pentru expediere.Coletul dumneavoastra ar trebui sa ajunga, în 24-48H, în functie de modalitatea de livrare aleasa. Daca comanda dumneavoastra a fost plasata înainte de ora 17:00 în timpul saptamanii, noi va vom expedia coletul în aceeasi zi si ajunge la dvs in maxim 24 ore.

Puteti folosi „CAUTARE”, introducand in aceasta 2 sau 3 cuvinte descriptive (ex: bratara charm deluxe).Daca ati gasit produsul dorit puteti plasa comanda urmand pasii prezentati mai sus.

Puteti finaliza comanda fie sa va autentificati, fie ca vizitator.

In cazul in care doriti sa va creati un cont pe magazinul online www.trendino.ro, folositi caseta „CLIENT NOU”. Ulterior se va deschide pagina de comanda online, in care veti introduce diverse optiuni de livrare si plata.

 

2. Pot comanda telefonic?

Desigur.Noi suntem la dispozitia dumneavoastra si va putem oferi informatii atat despre produs cat si despre comanda sau livrare. Daca doriti sa lansati o comanda telefonica, ne gasiti la numarul de telefon 0738 654 456, de luni-vineri intre orele 10:00-19:00.

 

3. Ati comandat de 2 ori acelasi produs?

Daca ati facut din greseala doua comenzi identice, ati comandat un articol de doua ori fara sa vreti sau vreti sa aduceti orice fel de modificare comenzii înainte ca aceasta sa fie expediata, contactati-ne cat mai repede, fie telefonic 0738 654 456, fie prin email la contact@trendino.ro.

Daca deja am expediat coletul, puteți oricand sa returnati produsele pentru un schimb sau o rambursare.

 

4. Cum se procedeaza cu livrarea si costurile acesteia

In momentul in care ati plasat o comanda pe site-ul nostru, operatorii nostri o pregatesc de expediere. Din acel moment, livrarea dureaza maxim 24 ore. Pentru persoanele din Bucuresti, dispunem la cerere si de livrare EXPRESS : in aceeasi zi, sau intr-un intervalul orar anume.

Livrarea se efectueaza prin serviciul de curierat iar noi lucram in special cu firmele Sameday si FANCourier.

Livrarea gratuita este la comenzile care depasesc 149 lei dar puteti gasi frecvent pe site-ul nostru produse care au livrarea gratuita promotionala.

In cazul in care produsul nu este intr-o oferta promotionala sau comanda nu depaseste 149 de lei se va efectua plata transportului care este de 15 lei, indiferent de localitatea unde se expediaza coletul.

 

5. Cum platesc ?

Plata se face fie prin urmatoarele modalitati:

  • Plata electronica(online) prin MobilPay
  • Ramburs sau plata la livrare direct la curier

6. In ce conditii pot returna produsele?

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Dacă ati cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnati pe toate, asigurati-va că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.In cadrul magazinului nostru, puteti opta fie pentru schimbarea/ inlocuirea unui produs sau restituirea contravalorii produsului.

Mai multe detalii, veti gasi pe pagina politica de returnare.

 

7. Produsele au garantie?

Desigur. Toate produsele noastre au o garantie. Acoperim toate situatiile cauzatoare de defecte, mai putin cele provocate de catre dumneavoastra.
Daca se întampla sa întâmpini vreo problema cu vreun produs nu ezitati sa ne contactati pe adresa de e-mail contact@trendino.ro sau la numarul de telefon 0 738 654 456

 

8. Pot adauga, sterge un produs din comanda finalizata?

Da, puteti adauga sau sterge unul sau mai multe produse din comanda dumneavoastra. Trebuie sa trimiteti un e-mail pe adresa contact@trendino.ro cu numarul comenzii sau numele pe care s-a plasat comanda si ce anume doriti sa modificati.

Puteti face acelasi lucru si telefonic la numarul 0 738 654 456.

 

9. De ce e important sa aveti cont TRENDINO?

Aveti acces permanent la istoricul comenzilor dumneavoastra si aveti evidenta achizitiilor facute la TRENDINO.

Va puteti creea liste de cumparaturi (Wishlist-uri) cu produsele pe care doriti sa le achizitionati in viitor.

Scadeti considerabil timpul de inregistrare al unei comenzi nefiind necesar de fiecare data datele dumneavoastra de livrare.