Politica de retur

Returul produselor se supune Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014, cu completarile si modificarile ulterioare privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta(comanda online), fara a preciza motivele, in termen de 14 zile  calendaristice de la data la care intrati in posesia fizica a produselor dumneavoastra sau o parte terta indicata de dumneavoastra, alta decat transportatorul.

Contravaloarea comenzii, inclusiv costurile livrarii vor fi inapoiate in cel mult 14 zile de la primirea produsului returnat. Art. 12/OUG nr.34/2014 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat si insotit de factura, certificat de garantie si, daca este cazul, de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de consum si/sau folosire excesiva, interventii neautorizate etc.

PROCEDURA DE RETUR presupune urmatorii pasi:

  1. Cumparatorul va trimite la adresa de email contact@trendino.ro un email cu subiectul „cerere de retur” . De asemenea, ne poate instiinta telefonic la 0738 654 456 de decizia sa de retragere din prezentul contract. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
  2. Responsabilitatea modului de returnare revine cumparatorului insa operatorii nostri va pot oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
  3. Costurile returnarii coletului vor fi suportate de catre cumparator.
  4. Va vom rambursa contravaloarea comenzii inclusiv costurile livrarii in contul bancar mentionat de dvs.

Puteti solicita retur sau inlocuire de produs/produse si in situatiile de mai jos :

  • Produs defect – In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta defecte de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii transmise de cumparator.
  • Produs deteriorat, spart sau alte defectiuni rezultate in umra transportului prin curier – Aceasta constatare trebuie facuta in prezenta reprezentantului firmei de curierat pentru ca altfel riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produs gresit – In cazul in care s-a livrat un produs diferit decat cel comandat.  Pentru toate aceste situatii, costurile de retur vor fi suportate de catre Trend Box Srl.