Politica de retur

Returul produselor se supune Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014, cu completarile si modificarile ulterioare privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta(comanda online), fara a preciza motivele, in termen de 14 zile  calendaristice de la data la care intrati in posesia fizica a produselor dumneavoastra sau o parte terta indicata de dumneavoastra, alta decat transportatorul.

Contravaloarea comenzii, inclusiv costurile livrarii vor fi inapoiate in cel mult 14 zile de la primirea produsului returnat. Art. 12/OUG nr.34/2014 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale.

Condiții generale pentru returul produselor vândute de Trendino:

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

PROCEDURA DE RETUR presupune urmatorii pasi:

  • Pentru a putea returna produsul/produsele, trebuie să completaţi formularul de retur cu detaliile referitoare la comandă și retur și să îl trimiți la adresa: contact@trendino.ro, în maxim 14 zile calendaristice de la data la care intrați în posesia fizică a produselor. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
  • Responsabilitatea modului de returnare revine cumparatorului insa operatorii nostri va pot oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
  • Costurile returnarii coletului vor fi suportate de catre cumparator.
  • Va vom rambursa contravaloarea comenzii inclusiv costurile livrarii in contul bancar mentionat de dvs.

Puteti solicita retur sau inlocuire de produs/produse si in situatiile de mai jos :

  • Produs defect – In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta defecte de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii transmise de cumparator.
  • Produs deteriorat, spart sau alte defectiuni rezultate in urma transportului prin curier – Aceasta constatare trebuie facuta in prezenta reprezentantului firmei de curierat pentru ca altfel riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produs gresit – In cazul in care s-a livrat un produs diferit decat cel comandat.  Pentru toate aceste situatii, costurile de retur vor fi suportate de catre Trend Box Srl.

În termen de maxim 14 zile lucrătoare de la primirea, verificarea și înregistrarea returului (formularul de retur și produsul), veți primi contravaloarea comenzii sau a produselor returnate. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pe perioada transportului. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, semne de purtare, defecțiuni, etc. Returnarea banilor se va face în contul bancar specificat de către client în notificarea trimisă.